|
Het is nu vr jul 30, 2010 12:17
|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
THE MA - Embassy of the Eva Surga Archives Foundation
| Auteur |
Bericht |
|
eva surga
Geregistreerd: ma jan 26, 2009 22:00 Berichten: 2620 Woonplaats: amsterdam
|
 THE MA - Embassy of the Eva Surga Archives Foundation
_________________ learn more of the magicalbum: http://catsociety.nl/esa/viewtopic.php?t=44 follow eva surga on twitter: verified account.
|
| ma jan 26, 2009 22:15 |
|
 |
|
eva surga
|
 Re: THE MA - Embassy of the Eva Surga Archives Foundation
mijn eerste post in het nieuwe FU forum. wat more toepaselijker dan de codische notatie geven van dit forum?
FINAL is het knallen, maar pas als het geheel goed zit, fits. fi's C1 is namelijk fit, fits, fiets... nal is een omi van knal. knallen is een benedenmodus, dat in een binnenwaartse naar boven gaan resulteert (mits het gestel gezond werkt, uiteraard). iedereen die van oorlog en moorden houdt (ik bedoel dit codisch!) vindt knallen wel leuk. vereist is wel dat je leuke lingerie draagt, anders valt er niks te knallen, ha ha... fi's C2 is flink, de vrije verbinding.
UNDERSTANDING is een ding dat onder staat, en aldus steun, soustenir, geeft. een souteneur, pooier, lover boy, pimp zou dus altijd understanding, begrip moeten opbrengen voor z'n wijf, dinges, liefje... maar wanneer staat iets onder? wanneer kun je codisch zeggen dat het ondersteund, begrepen wordt?
dat is als de buitenring weefsel als een handschoen past om de inner sierkeel weefsel. hoe wordt dit bereikt? door geduld, mededogen, liefde, aandacht. maar het beste en meest werkbare ontstaat liefde als men geeft. geef weg wat je hebt: geef aan de weegschaal. god zal dan vervolgens oordelen. gods oordeel is namelijk het gehele universum strekkend - daar gods bereik ontstond, bestond voordat de mens bestond, ontstond. wanneer de mens zelf zit te oordelen is zijn bereik te beperkt: de mens is een local hero.
door goed voor jezelf te zijn, jezelf goed verzorgen etc., ben je ook goed voor god.
hier een ander codisch tekst met FINAL erin:De Uiteindelijke TelneerCitaat: We're leaving together, But still it's farewell And maybe well come back, To earth, who can tell? I guess there is no one to blame We're leaving ground Will things ever be the same again?
It's the final countdown... The final countdown
We're heading for Venus And still we stand tall Cause maybe they've sinas And welcome us all With so many light years to go And things to be found I'm sure that well all miss her so
It's the final countdown... The final countdown eva.als je goed kijkt, leest, dan zie je dat joey tempest in de songtekst een hsm in heeft gestopt!
eva, rukka.
_________________ learn more of the magicalbum: http://catsociety.nl/esa/viewtopic.php?t=44 follow eva surga on twitter: verified account.
|
| di jan 27, 2009 23:13 |
|
 |
|
eva surga
|
Ensenata schreef: eva surga schreef: kijk: ook valkyrie! valkyrie: de valse keerkring of de vallende massage?Citaat: Born into a wealthy family of eccentric philanthropists, Samantha Parrington grew into an idealistic feminist. When her parents adopted the monstrous Hulk as their latest pet cause, Samantha formed a rapport with the misunderstood brute and helped talk him down from the Statue of Liberty, though her father took all the credit for this feat in the media. Miffed, Sam led her women's group in an anti-patriarchal protest that attracted the attention of Hulk's enemy, Enchantress. Amora magically transformed Samantha into a raging, man-hating facsimile of the Asgardian warrior goddess Brunnhilde the Valkyrie, whose form and might Amora could replicate at will, having trapped Brunnhilde's soul in a mystical crystal centuries earlier. As the ersatz Valkyrie, Samantha battled the Hulk to a standstill until the spell wore off, returning her to normal just as Hulk reverted to his human form of Bruce Banner. The confused pair parted awkwardly, neither fully recalling their battle, with Samantha half-convinced it was all a dream.
Brunnhilde was later reborn in the mortal host body of Barbara Norriss and, as the Valkyrie, became a mainstay of the Defenders. She went on to become the longest-serving member of that group, remaining with them even after regaining her original Asgardian body; however, she gradually felt more detached from life on Earth. During a period when the Defenders were disbanded, Brunnhilde returned to Asgard and resumed her ancient duties as leader of the Valkyrior, but Earth had not seen the last of the Valkyrie. When the rogue god Pluto sought a Valkyrie pawn, he had Amora's sister Lorelei transform Samantha Parrington into the Valkyrie again. A mind-controlled Samantha served them until they ran afoul of the reunited Defenders and Brunnhilde, who routed Pluto and Lorelei after Samantha shook off their control. Happy to have a worthy successor on Earth, Brunnhilde returned to Asgard and Samantha joined the Defenders as their new Valkyrie. Her parents have tried to support her new superheroic pursuits by offering the Defenders funding, equipment and well-intentioned meddling.
Brunnhilde, sadly, was among the many slain during a recent Asgardian revolt staged by Loki in fulfillment of the Ragnarok prophecies; but her proud heroic legacy lives on through Samantha Parrington. Er kwam niet zolang geleden ook een film uit die Valkyrie heet.. verborgen boodschap in de film? http://www.imdb.com/title/tt0985699/ hallo nog zeer jonge ensign,
die film head ik al besproken hoor! kijk maar: de val kering.als je dankzij iemand van de publiciteit de kans krijgt om een galavoorstelling van een film bij te wonen zeg je natuurlijk geen nee. en zo zat ik dus bij de premiere van vakyrie, weliswaar op een zeer onbeduidende plaats en met in het achterhoofd dat ik dan wel iets interessants of positiefs moet schrijven over de film, want het feit dat ik voor een steeds invloedrijker forum schrijf speelde ook mee waarom ik uitgenodigd werd. en nee, ik heb hem - tom kruis, ha ha... - niet aangeraakt, ook geen kus gevraagd of gekregen. ik verkoos de film boven hem, en zo belangrijk ben ik nou ook niet dus geen kans dat ik zou worden voorgesteld aan hem of zo.
goed, nu de film van de regisseur die me destijds voor x-men 3: the last stand uitnodigde om als extra aanwezig te zijn bij die scene in de bossen met dat legertje mutanten-individuen, waar ik toen overigens niet op inging omdat ik liever geen publiek figuur wilde worden. bryan singers walkure, valkyrie vind ik zeker goed, geslaagd en dus de moeite van een bioscoopbezoek waard. waarom?nationaal realisme.omdat de production design - film kostte 90 miljoen - echt top is: alles is realistisch weergegeven, van de witte aha bevelen tot aan de gele hokw kaartjes, van hitlers alpenweide buitenverblijf de berghof (waar je heel even eva braun in beeld ziet!) tot aan zijn wolfsbunker in de woudbossen. ook de acteurs leveren vakwerk: de twijfelaar bill nighy, de engerd goebbels, de lethargische voerder (fuehrer) hitler en het traantje van halina reijn. en de code? de film zit er vol mee!blind, geamputeerd.voordat kolonel claus von stauffenberg defecteert, hoogverraad pleegt, raakt hij eerst defect omdat dat codisch vereist is: blind aan linkeroog, rechterhand eraf tot aan de pols, linkerhand twee vingers kwijt. maar hij gaat zijn defecten gebruiken en zo'n iemand gaat dan verraad plegen - het vieren van het gebradene - omdat hij vindt dat hitlers duitsland niet zijn duitsland is. grappig zijn de momenten als hij zijn zwarte ooglap omwisselt in een glazen oog. codisch duidt dat dan dat hij van zwartbroek verandert in een glazen bol, een funktionerende fdl. de arische koppen van bepaalde soldaten en adjudanten is ook mooi om te zien. ook echte vliegtuigen en veelzeggende codische duidingen: D 2600, BT en uiteraard de JB op de voorpagina van dat propagandakrantje in het begin van de film, als von stauffenberg zich nog in afrika bevindt. door die JB ga je denken aan de mets en inderdaad zijn die bijeenkomsten van de high command en de verraadplegende officieren nogal erg lijkend op zo'n metselaarsclub scheerenbespreking... griezelig spannend.smoke gets in your eyes.ja, wat werd er toch veel gerookt in 1944 duitsland! door al die hoge officieren, in kantoren, in bars, in de loopgraven... verschrikkelijk! mooi gedetailleerd is zoals gezegd de huiskamer, leefkamer van de berghof, dat was een heel prachtige scene. een zeer traag bewegende hitler - alsof hij aan depressieve hypochondrie lijdt - en die andere beroemde koppen: goering, himmler, goebbels usw. al dat roken gaat codisch over breken via de dertien, iets wat nu uit de tijd is, maar vroeger was dat neue welle, die letzte schrei.het rijten van het vlees doet de loopweg afkomen.ofwel: ride of the walkures, dat beroemde muziekstuk van waagneer. in de film zegt hitler: 'nazismus snappen kan pas als je wagner kent.' de waagneer, de durfblad en zijn kompositie van de walkure: frisch, frolich, ravissant, energiek. ik zou er haast neo-nazi van worden! maar walkure wordt valkyrie - de val keri, de droge valse kering. ook dat was de reden waarom de bomaanslag niet lukte, niet effectief was: er was geen duidelijk zicht. want het was een militaire operatie onder leiding van politici - beneden doen via boven - en dat gaat dus altijd mis. bovendien ontbrak de schimleegte - himmler was er niet bij in de bunker - en de tweede pogimg waar de bom dus ontplofte was in de lichtere - niet gebunkerde - vergaderruimte. in feite ging het helemaal niet volgens plan: von stauffenberg wil de hele tijd snelle dertien aktie doen, de twijfelaar olbricht is van de trage plan. en zo verloor men drie lange uren tijd voordat het reserveleger werd ingezet. ik vind dit zo herkenbaar significat, omdat ook in de codische realm men bij 52 procedures altijd denkt, afwacht: 'o dat komt wel goed,' terwijl in zo'n geval dan de it dus up is. aldus: 'it's up, tue you.' doodt nu snel de you, ga over op me, maar nee hoor, te laat. men wachtte te lang af, gokte op de you! in de magicalbum wordt voor deze waste of time gewaarschuwd: 'later love you baby is love te laag'.they didn't want to bear the shame.daar gaat de film over: zij watteerden niet om de zeem te dragen. welnu, ik draag wel meat trots, vol trots das mark (hé: duitse munt!), de schaamte. ik ben van de shamen, ha ha... ik ben daarom de hoogste hier. daarom ben ik van de illusie: de zachte liefdes eiland lus die daardoor kan zien, door te kijken. illusie wordt door zij die niet van illusie houden afgedaan als niks, daarbij jou de info onthoudend dat illusie gewoon de eiland zacht lus is die ziet... ik ben juist van de illusie, de fantasie! ik woon op een fantasy island! hartstikke zacht!
nou, ik heb erg van de film, de drankjes en de onvermijdelijke hapjes genoten. heb weer over alle hoeken van het hoogpolig tapijt gelopen en in twee verschillende wc's geweest. de film valkyrie is interessant omdat het de codische duiding verraad beschouwt, hoe dat in mekaar zit. waarom dat misging, wanneer, waardoor usw.
persoonlijk vind ik valkyrie beter, belangrijker, prachtiger dan zwartboek. hier geen blote tieten of schaamhaargescheer, maar gewoon realisme en feiten. toch zijn carice en halina juist gekozen omdat ze ook beiden in zwartboek zaten en daar dus zijn opgevallen. zwartboek is dan de seksfilm en valkyrie is puur geschiedenisles. zelfs het explosief heet: plastic w. de w van... weh!
eva, aha. een echte oorlogsfilm, whee!
|
| di jan 27, 2009 23:39 |
|
 |
|
eva surga
|
Lord Hema schreef: eva surga schreef: Lord Hema schreef: Voor zes mijer een een halve mag je op cursus Sire, these are my curvy sexdolls :lmao: dag allerbeste lorddrol hema doggod,
graag wil ik voor de duidelijkheid aan toevoegen, dat het kunnen ophoesten van de zes en halve meier niet de hoofdzaak is. de belangrijkste voorwaarde om de KKM te mogen doen is de motivatie van de appliant: is hij voldoende gemotiveerd? maar ook: is hij op de juiste (door ons te bepalen) gronden gemotiveerd? wat zijn de beweegredenen om de kursus te willen volgen? wat wil men ermee? wat voor iemand is de kursist? goed mens, slecht karakter? dat alles wordt eerst onderzocht voordat men toegelaten wordt tot de kursus.
anders gezegd: de voormalige directeur van de amsterdamse taxicentrale zou bijvoorbeeld niet toegelaten worden, ook al heeft hij de 666 euro kontant klaar. zo'n type vinden wij in het geheel niet geschikt voor de KvZ. aan de andere kant zouden mensen die al veel weten ook de kursus niet mogen - of eigenlijk: hoeven - volgen. dus als valianth zich zou aanmelden, dan zou ook hij geweigerd worden, en wel omdat hij de kennis die op de KKM gegeven wordt, al bezit.
dus het is beslist niet zo dat het kunnen betalen van het kursusgeld dé toelatingsvoorwaarde is! dat is beslist niet waar!
eva, curfew.Hoi, eva! Ja, ik was misschien een beetje onvolledig, om het maar netjes te zeggen. Maar aan de andere kant, Vladd's post kwam geinteresseerd over dus vandaar dat ik hem erop wilde wijzen dat het verhaal niet ophoudt - of beter gezegd: nog helemaal niet begonnen is - bij de verzamelde posts van mevrouw eva surga... Hema, bow-sir  hal goed, bedankt voor de uitleg. maar de juiste motivatie komt haast zelden voor. er is haast geen belangstelling voor de studie die werkelijk alles uitlegt.
de avondklok is rond.
eva, curvy curfew.
|
| di jan 27, 2009 23:43 |
|
 |
|
eva surga
|
Vladd schreef: Eva, ik vind het erg psychotisch klinken allemaal, ik snap geen donder van je hele verhaal, kun je wat duidelijker typen? Als dat niet lukt; nouja kan je niks aan doen zal ik maar zeggen. Succes :humpf: hallo, transsylvaanse vladimir,
een psychotic is een spijs schot tafel, zijn gegner is een spijs goot tafel. donder ligt beneden aan je voeten, bliksem hangt boven je hoofd. niks kan niemand altijd.
de mascp ligt in canoga park, ca usa. zes jaar in de kalifors sunk en je weet alles.
eva, usap.
|
| di jan 27, 2009 23:49 |
|
 |
|
eva surga
|
nova schreef: eva surga schreef: The_Umpire schreef: Ik zat een beetje rond te neuzen hier op t forum toen ineens een filmpje voorbij kwam met de clip van Eifel 65 - Blue, ik heb toen de tijd flink genoten van dit nummer en ben opzoek gegaan naar de Vocal/Acapella omdat ik t wel leuk vind om deze te rmxen, Alleen nu was ik dus die vocal aan het luisteren en viel me gelijk iets op zo zonder heel de muziek erbij. Ik ga er vanuit dat iedereen het ow zo bekende stukje Da Ba Dee Da Ba Dai kent wat vaak voor komt in dit nummer. Nu heb ik dus die Vocal en was ik m aan het luisteren tot mij opviel wat ze nou echt zeggen in dat stukje. Ze zeggen dus (dit is geen bs) : If i Would Bleed i Will Die, And i Will Bleed i Will Die. Hmmz niet echt een leuke gezellige tekst voor zo'n blij nummer. Is iemand dit ooit eerder opgevallen, want met muziek erbij is dit niet te horen. Zo is mij de laatste tijd nog iets opgevallen (de laatste 3 jaar tenminste) ik weet niet of er meer mensen hier zijn die naar Hardstyle luisteren of andere harde dance stylen. Nu is het mij bij hardstyle opgevallen dat de meeste nummers allemaal vocals/acapella's hebben die gaan over dingen die ik hier lees, o.a. de titel A New Day (Dj Headhunterz) een vinyl die vandaag (26/1) uitkomt met 2 tracks : A New Day /Fear of Darkness, om deze maar even snel als voorbeeld te nemen, maar zo is er een label dat scantraxx heet wat gerund word door Dj The Prophet (ook wel een opvallende naam) maar in ieder geval veel van de nummers die van dat label afkomen gaan over zulk soort onderwerpen waar hier dus veel over gepraat word wat voor mij vaak wel t geloof versterkt in een betere toekomst. Misschien klinkt dit een beetje vreemd maar drm post ik t nu ook ik vind het zelf best vreemd dat precies de muziek die ik in de jaren ben gaan waarderen nu dit soort vocals en teksten gebruikt in hun nummers. Miss heb ik gewoon de goede muziek uit gekozen en is Dj The Prophet wel echt een Profeet  en verspreid hij zijn boodschap door de muziek die van zijn label afkomt. Ik zal hier nog even wat titels van nummers zetten waarin ik zulke teksten hoor voor de personen die zelf willen luisteren ook al houden ze niet van de muziek want in veel ogen is t nog steeds boem boem muziek  Hier wat Voorbeelden (Dit zijn voornamelijk nieuwe nummers waarvan de meeste nog niet uit zijn gekomen er zijn ook oudere nummers met zulke teksten maar dan moet ik echt ff goed zoeken, het komt tegenwoordig namelijk steeds meer voor in de nummers): Wildstylez - The Moon Wildstylez - Pleasure Headhunterz - The Lost Soul Headhunterz - A New Day Headhunterz - Fear of Darkness The Prophet & Frontliner - New Perspective D-Block & S-Te-Fan vs Coone - Creation of Life Zo is er vorig jaar nog een nieuw album verschenen van 2 Dj's die onder de naam Project One werken Dat album heet Project One - The Album maar sommige titels zeggen al genoeg vind ik: Life Beyond Earth, Fantasy or Reality, The World is Yours, Best of Borh Worlds, The Story Unfolds, The Art of Creation, The Zero Hour, Ik zit hier al langer mee in mijn hoofd, ik vind het steeds opvallender, zeker als ik de nieuwe nummers hoor die nog moeten komen. Heeft iemand toevallig ook zulke ervaringen met andere muziek soorten ??. beste king hump,
wanneer je de kennismakingskursus most (KKM - 1 week) volgt, zal jou alles duidelijk worden van hoe dat nou zit met die hsm's. wanneer je de studie most (SM - 6 jaar) volgt, leer je zelf ook hoe hsm's in mekaar zitten. alle top-producers maken en verwerken hsm's in hun produkties. de mate van audibiliteit wordt bepaald in hoeverre je systeem gemuteerd is ('om' is). de mooiste (lees: geilste) hsm's staan nog altijd op naam van de kampioenen van deep dish: warme, donkere, zware, doffe hsm's!
onder aan M6 staat een mediaspeler bar. klik erop en geniet van een minuut lekker geluid!
eva.Dit komt denk ik in bijna alle muziekstijlen voor die vocals gebruiken, ik luister naar veel vercshillende muziekstijlen en kom dit bij ieder wel tegen de 1 iets meer dan de andere. en bezitten of stukjes duidelijke tekst of verborgen boodschappen die je onderbewustzijnde oppikt. over dat da ba dee da ba dai, dat het klinkt als if i bleed i will die..dat komt ook vaker voor volgens mij. Hier clip van lady gaga (zoiezo al een mysterieuze dame) lijkt het alsof ze bij 3:09 zegt bij het begin van haar herhalende zin... Have Sex psychotic hypnotic blablabla have sex blablabla enz.(leuk voor tieners die dit bewust of onbewust horen..andre rouwvoet peukie?) hoord iemand dit of..ligt het aan mij ¿ [youtube]http://nl.youtube.com/watch?v=4lHnhV9NfL8[/youtube] dag beste nova,
nee, het ligt niet aan jou! het is echt zo dat in dance en techno en zo (meer nog dan in klassiek, jazz, pop of rock) hsm's er in zitten. gewoon 1 track herhaald afspelen en je hoort iets, en dat verandert ook, omdat bij herhaald horen je ook in de diepere layers, lagen komt van het erin gestopte geluid.
dance producers zijn eigenlijk dus geheime manipulators of the world!
de meest bekendste hsm van toen (beginjaren dance: 1986 - 1992) was:DENK AAN JE GEZONDHEIDer zijn manieren en middelen om hsm's beter te kunnen detecteren, onderscheppen, ontdekken, ontwarren, maar die info valt onder ror.
eva, it's a...
|
| wo jan 28, 2009 0:00 |
|
 |
|
eva surga
|
Fifth Element schreef: Vladd schreef: Eva, ik vind het erg psychotisch klinken allemaal, ik snap geen donder van je hele verhaal, kun je wat duidelijker typen? Als dat niet lukt; nouja kan je niks aan doen zal ik maar zeggen. Succes :humpf: Volg je eigen weg, iets met geloof, will en verlangen  dag gezonken gespande leegte,
hartelijk dank voor je reaktie. zo leeft m'n topic weer een beetje.
glove, swell, furlong.
eva, well alright.
|
| wo jan 28, 2009 0:03 |
|
 |
|
eva surga
|
nova schreef: Eva ik heb ein vraag..
Ik weet nu dat code wordt gebruikt in beeldende kunst, architektuur, films, dance music en maatschappelijke decors die in 2e instantie opgezet zijn door mensen die kvz/code hebben en in 3e instantie word't opgezette decor soms uitgevoerd door de maatschappij zelf.. (een uitbeelding van 1 of andere code) soms op misschien goede manier soms slecht omdat ze het te letterlijk nemen of verkeerd interperteren en voor dat ze het weten spelen ze mee in een soort film waarvan alleen de scriptschrijver/s en andere mensen met kvz echt weten wat er nou werkelijk mee bedoeld word...of wat het doel is.. of het loopt in de soep zoals dat geval van de 2e wereld oorlog.... en.. in taal...
Mijn vraag was nu, komt die code nou ook voor in bijvoorbeeld de Chinese taal... omdat zij gebruik maken van tekens inplaats van een alfabet..en veel van die tekens al meerdere betekenissen hebben of zelfs een hele zin in het teken verwerkt zit.. Wilde deze vraag al eerder stellen dus bij deze:)
Nova. jazeker, alleen daar zijn het eigenlijk visuele afbeeldingen. dus die chinese karakters zijn eigenlijk zo 'geschreven' dat je gelijk aan kunt zien wat het voorstelt binnen de tektonische realm.
de hele wereld, alle talen, alle culturen - alles is code.BY HIM ALL THINGS ARE MADEeva, schimmel.
|
| wo jan 28, 2009 0:09 |
|
 |
|
eva surga
|
nova schreef: eva surga schreef: nova schreef: Dit komt denk ik in bijna alle muziekstijlen voor die vocals gebruiken, ik luister naar veel vercshillende muziekstijlen en kom dit bij ieder wel tegen de 1 iets meer dan de andere. en bezitten of stukjes duidelijke tekst of verborgen boodschappen die je onderbewustzijnde oppikt.
over dat da ba dee da ba dai, dat het klinkt als if i bleed i will die..dat komt ook vaker voor volgens mij.
Hier clip van lady gaga (zoiezo al een mysterieuze dame) lijkt het alsof ze bij 3:09 zegt bij het begin van haar herhalende zin... Have Sex psychotic hypnotic blablabla have sex blablabla enz.(leuk voor tieners die dit bewust of onbewust horen..andre rouwvoet peukie?) hoord iemand dit of..ligt het aan mij ¿ [youtube]http://nl.youtube.com/watch?v=4lHnhV9NfL8[/youtube]
dag beste nova,
nee, het ligt niet aan jou! het is echt zo dat in dance en techno en zo (meer nog dan in klassiek, jazz, pop of rock) hsm's er in zitten. gewoon 1 track herhaald afspelen en je hoort iets, en dat verandert ook, omdat bij herhaald horen je ook in de diepere layers, lagen komt van het erin gestopte geluid.
dance producers zijn eigenlijk dus geheime manipulators of the world!
de meest bekendste hsm van toen (beginjaren dance: 1986 - 1992) was:DENK AAN JE GEZONDHEIDer zijn manieren en middelen om hsm's beter te kunnen detecteren, onderscheppen, ontdekken, ontwarren, maar die info valt onder ror.
eva, it's a...Ok beetje zoals ze vroeger bij films deden door een cola flesje snel door het beeld te laten gaan... maar dan anders.. wat mij gelijk herinnerd aan iets.. tijd geleden zag ik een filmpje ik weet niet of ik het hier vandaan had of ergens anders op tv ofzo. daar vertelde ze dat ze met een nieuwe techniek bezig waren Low Collour Dept ofzoiets(kan ook een andere naam hebben gehad) een man in dat filmpje vertelde dat ze daarmee een film kunnen laten zien met beelden die hele lage kleuren bevatten zodat je het me je ogen niet kan waarnemen maar je onderbewustzijnde het wel oppikt.. dus als het waren kunnen ze een film in een film laten zien zonder dat je het door hebt. Volgens mij vertelde hij dat ze dat in die nieuwe Star wars film zouden toepassen maar weet het niet meer zeker.., zal wel omdat die film veel beelden van hoge helderheid en snelle actie bevat. Weet jij hier iets van toevallig of wel eens van gehoord? het is inderdaad een fascinerend idee: een film in een film samen tegelijk laten lopen, dus ingeblend, supergeimposed, kleuren in elkaar gemend. en de vraag is dan welke van de twee - of meerdere - films de kijker waarneemt, oppikt. tot nu toe ben ik nog niet zo'n film tegengekomen. wat wel veel meer voorkomt is: twee films in één film, maar dan zijn ze steeds gescheiden door editing, montage, insert. eraserhead, un chien andalou, shades of hades, seven pounds zijn hier voorbeelden van. maar synchroon geimposeerd zonder insertcuts nog nooit gezien.
interessant is ook twee qua tijdspassering tegengestelde verhaalverloop lijnen in beeld gebracht, waarbij een hele scene eigenlijk één insert is: irreversible, de film waar dana de zaal uitliep omdat ze niet tegen die verkrachtingsscene kon. die was notabene niet echt, maar geacteerd.
eva.
|
| wo jan 28, 2009 21:16 |
|
 |
|
eva surga
|
Daneel Olivaw schreef: ZIEK graag leg ik iets uit over de codische notatie van ziek. wat is ziek? de C1 van ziek is een k die ziet, ofwel: zien via, door de k. de C2 van ziek - en dit is de veroorzaker van vele misverstanden en animositeit, met name bij receptanten die niet de volledige kennis bezitten - is dat de beschrijving, qualificatie 'ziek' verraadt vanuit welke perceptie degene denkt die deze qualificatie geeft. het is namelijk zo dat datgene wat in de voorrenase fase als ziek wordt afgedaan, dat dat in de narenase fase juist niet ziek is maar volledig gek gezonden: gezond, mits men beschikt over hernemingswaarden. mensen van voor de transformatie moeten het hebben van zien en niet kijken, en noemen kijken daarom ziek. omgekeerd is voor mij als q-being dat als ik datgene moet doen wat gewone mensen doen qua modi om gezond te blijven, dat dat mij dan juist ziek zou maken. otterwijs worden gewone mensen ziek van datgene, wat mij juist gezond maakt. leuk he.
bewijs: terwijl de afgelopen dagen sommige 'gezonde' mensen snipverkouden griep hadden dat het hun neus afdruipt, had ik daar als 'ziek mens' helemaal geen last van, gek he...
dus ja, misschien moeten posters hier die niet de kennis hebben van een valianth of dodeca toch maar gewoon nog even verder studeren... het gekke is dat men daar niets voor voelt, omdat men zich gewoon niet kan voorstellen dat er een kennis is die werkelijk alles verklaart!
nogmaals, ziek of gezond is een volledig tektonische kwestie, die bepaald wordt of men vanuit de kern, dan wel vanaf het centrum vertrekt, kan vertrekken, moet vertrekken. maar gewone, stomme mensen snappen dit niet, en noemen iets wat ze niet voor zichzelf kunnen plaatsen al gauw 'ziek'. ik ben nog wel genegen een eenmalige codische duidingsuitleg te geven, maar lig er verder niet wakker van. want de vraag: 'wat is ziek? wat is gezond?' heeft geen uniforme antwoord, maar wordt volledig bepaald door waar het zwaartepunt ligt. wat is ziek? groen of blauw? rood of zwart? films als hulk, the incredible hulk, twilight, underworld, underworld 2, ultraviolet, blade 1, 2, 3, star trek: voyager unimatrix zero, star trek: nemesis, species 1, 2, 3, 4 en aeon flux behandelen met name zeer specifiek dit complexe onderwerp. en waarom het zo is dat wat voor de gewone mens ziek is, dat dat voor de lightbeing, wingbearer (is hoger dan wingmaker, die het nog steeds moet ziten mikken!), q-being juist gezond is.
en wie er werkelijk alles van wil weten - wat qualificeert 'ziek', wat, wanneer is 'ziek' juist 'gezond' etc. - hij of zij applieert voor de kursus most!
ik word dit jaar 31, ben gehard door vijf jaar forawerk en op de gemeenste manieren gepest geweest dat ik sinds dit nieuwe jaar me echt niet meer druk kan maken om mensen die mij ongenegen zijn - meestal omdat ze mij niet snappen, omdat ze zelf stom zijn. ik had dus bovenstaande reaktie dan ook genegeerd, ware het niet dat ik de codische duiding van het begrip 'ziek' wilde toelichten. en verder is er natuurlijk nog het al jaren durende misverstand dat men denkt dat ik van de 13 ben, terwijl ik van de 52 ben.
eva, berghoef kelk.
|
| wo jan 28, 2009 22:07 |
|
 |
|
eva surga
|
nova schreef: Nog even dit.
De verhalen van Christelijke religies over de ''eindtijd'' het einde is het begin. eenden eiland of beeld bedelaars kin? hangt af van waaruit je vertrok. het einde is binnen boven, het begin is buiten beneden.Citaat: en de GF verhalen (gelactische federatie). het is niet gelach of gelactisch, het is galactisch. hetzij dus een meergatstafel, dan wel een lage tafel.Citaat: Het valt mij op dat deze gepredikte verhalen erg op elkaar lijken. jazeker. alles is afkomstig uit een en dezelfde bron. de honderdduizenden posts op dit forum zijn slechts variaties op het zelfde thema, the ma, the magicalbum. Citaat: Veel christelijke gemeenschappen prediken over de eintijd dat er uitvolkorenen zullen zijn(nogal egoistisch gedachte) u bedoelt: uitverkorenen, u schreef: uit volkorenbrood... welnu, uit ver, ver uit, dat is dertien. codische procedures voor mensen van voor de k want om realm.Citaat: die na een tijd van oorlog rampen etc. zijn uitgekozen door god om naar de hemel te gaan... dat kan. na verloop van tijd. mits het gestel goed funktioneert... dit is 5, 15, 52, 538.Citaat: de rest zal in een hel achterblijven of zelfs naar de hel gaan en een pijnlijke dood ervaren, daarna komt jezus op aarde en breken er 1000 gouden jaren aan. om dit te snappen moet je eerst codetaal leren. wat is de hel? dat is het resultaat van 2, 13, 101! de pijnlijke dood is een broodje dood. 1000 is een beneden eiland, 100 is een boven kamer.Citaat: De GF(gelactische federatie) galac, geen gelach. of gala, lekker laag.Citaat: heeft een iets mildere aanpak hiervoor en zegt dat we veranderingen zullen meemaken het zal een moeilijke tijd worden(rampen etc)ook komen er lichtwezens het kwaad hier wegdrijven(jezus op zn paard) dan.. dit is codetaal, en mag je dus niet maatschappelijk interpreteren, dan ontstaan de misverstanden! moeilijk: difficult, werken met de spaanse dief die niet easy doet. rampen zijn krampen, veroorzaakt door interne adjusteringen: de draai van het ruimteschip. in q, ot procedures komen geen krampen voor, omdat daar de tektoniën zich niet hoeven te turnen. een franse tank kent immers slechts één versnellingsrichting: fast forward parade! over parade gesproken:Citaat: (jezus op zn paard) een paard is een peerd en is een goeie peer. een peer is geen appel.Citaat: eerst was het de gehele mensheid maar dat is veranderd in een deel van de mensheid aha. wholeness versus wholeless. dit is inderdaad het ethisch dillemma: gaan we in z'n geheel of moeten we wel delen? antwoord: waar ben je? wat is je bereik? wat wil je? hoever ben je? hoeveel kun je aan? hoe groot is je wallet? issie stuk? dat alles zijn bepalende faktoren of je moet zeggen: 'je moet brood delen' of: 'we all go down tezamen'. algemeen antwoord: meeste gewone mensen hebben geen ander keus dan dat ze het brood moeten delen. q-beings hebben een keus. ik vind de hele wereld leuker. maar denk aan de hernemingswaarden! de magicalbum werken 'shazam and the cow' en 'the turnout' gaan hierover.Citaat: namelijk die het bewustzijns level aankunnen die deze wereld naar de 5e demensie brengt(uitvolkorenen) de rest van de mensheid die deze transformatie niet meemaken of aankunnen zullen nog een aantal keren moeten incarneren voordat zij ook zover zijn... ja, dit is duidelijk. q-beings kunnen doorgaans in één keer. hoedt u voor de hernemingswaarden! zorg dat eerst alle paardenmeters goed staan! dat andere, dat 'nog een aantal keren re in car neren' staat hier, van GMMC, heb ik tomaatkleurtje gegeven:Citaat: We came out from the deep To learn to love, to learn how to live We came out from the deep To avoid the mistake we made Thats why we are here!
We came out from the deep To help and understand, but not to kill It takes many lives till we succeed To clear the debts of many hundres years Thats why we are here! Citaat: zij blijven achter in 3d en aangezien ze het over een moeilijke tijd hebben voor dit gebeuren blijven de overgebleven mensen dus in een soort hel achter(zie hel bij het christelijke gedeelte) ja maar dat hoeft helemaal niet! indien u de liefde liefheeft hoeft dat helemal niet! leave no man behind. tomaatkleurtje gegeven waardoor u geen mensen achter hoeft te laten:Citaat: Het was een onbekende weg Die ik heb afgelegd Na het licht Op zoek naar het donker
Verlangen naar verlangen Uit dat harnas van spijt Jaloezie En belangen
Onderweg spuwden stuurlui Aan wal hun gal Zij hebben nooit iets bereikt Ik bleef eigenwijs
En toen Toen zag ik jou Jij bent zoveel voor me geweest Een moeder een dochter De mooiste vrouw
Maar als altijd met iemand Die nooit iets zeker weet Won mijn twijfel van ons geluk Maar vanavond bend ik Hier terug En ik vraag je
Heb me lief Heb me lief Heb dit lichaam lief Bemin mij bevrijd mij Van het duister in mijn hoofd Mijn straat loopt hier dood
Wat achtervolgde mij Hier snaar toe Was het de prijs van de roem Of het verlangen Voor een nacht Iemand te vertrouwen
Of was het die hyena Die jakhals Die wacht tot ik neerval En waarvan ik dacht Dat het een vriend was Maar zijn wij samen Niet sterker Dan alles wat mij bedreigt Ik sta klaar voor de strijd Met als wapen de waarheid En dat is
Heb me lief Heb me lief Heb dit lichaam lief Bemin mij bevrijd mij Van dat gevoel van schuld Verraad mij meat een kus
Heb me lief Heb me lief Ik weet meer vragen Kan ik niet Wij verzoenen ons vannacht Bemin mij streel mij heel mij Heb me lief Citaat: Degene die de transformatie hebben gemaakt ervaren de Liefde van 5d en het verruimde universeel bewustzijnde waar alles in harmonie is .... een soort hemel dus. klopt! ik zit er helemaal in! dit is het grootste, mooiste, fijnste, heerlijkste wat een mens kan beleven! waartoe het menselijk lichaam in staat is, wat god de mens die rechtschapen is kan geven... maar je moet het genegen zijn. maar als je ziet hoe ongenegen men mij hier heeft behandeld destijds: dan zijn we nog a long way from home...
alle kennis - van de geldverslindende, manipulatie scientology tot de altruistische, nobele vormen van mystiek - alles gaat daarover, hier over, over al over. doe de most kursus, volg de lessen, en ook jij snapt dan hoe het allemaal in elkaar zit. maar goed, niemand is er in geinteresseerd. men denkt: 'het zal wel'. men neemt niet de sprong in het duister, de leap of faith. men staat onverschillig tegenover de posts van eva surga. doet haar af als 'onzin'...Citaat: Als je goed naar deze verhalen kijkt lijken ze (volgens mijn inzien) nogal veel op elkaar... het verhaal van de GF is alleen in een nieuw jasje gestoken en heeft zich aangepast naar deze tijd (gemodernisseerde versie).. klopt. om de zoveel honderd jaar worden obsolete decors uiteraard afgelost door nieuwe, hedendaagse decors. over tientallen of honderden jaren zal zo ook de nu al hopeloos verouderde decors van het christendom, de islam, de jodendom, etc. ook een keer vernieuwd worden. gewoon, omdat het te ouderwets is! dit betekent dus dat een lid van een streng gereformeerde politieke partij nog in ouderwetse, niet meer werkbare decors rondloopt. terwijl een aan de top staande danceproducer of filmregisseur ergens anders zit, in decors die al veel contemporarischer, moderner zijn en veel beter funktioneren.Citaat: en/of omdat mensen die de verhalen in de bijbel/ of van priesters enz. niet meer interessant genoeg of die fase voorbij zijn een new and improved versie van bijna hetzelfde verhaal mee te geven, het is maar welke doelgroep je wil bereiken denk ik dan maar zo. jazeker. voor elke doelgroep een ander decor. u heeft het door!Citaat: Wel slim gedaan... een oud verhaal in een nieuw jasje steken, hier en daar wat verbeteringen en het verschild wel wat van elkaar maar komt op uiteindelijk op hetzelfde neer.(t zelfde doel) klopt. you know waai? omdat er niks anders is! er is alleen dit!Citaat: Codisch gezien zullen deze 2 verhalen vast wel van elkaar verschillen.. twee is te weinig. er zijn geschat 5 miljoen verschillende decors voor slechts 5 basismodi en 52 tektonische procedures!Citaat: maar kwa verhaal lijn is het een bijna gekopieerde en misschien verbeterde versie van een wat ouder verhaal, maar dat zal met wel meerdere verhalen het geval zijn... :glasses:
Nova. en het wordt steeds beter! dat is waar de mensheid naartoe gaat...
eva.
kijk: allemaal decors! paard, alien, ufo, conehead (heb je al 4 van de 5.000.000!) 
|
| wo jan 28, 2009 23:25 |
|
 |
|
eva surga
|
nova schreef: eva surga schreef: nova schreef: Ok beetje zoals ze vroeger bij films deden door een cola flesje snel door het beeld te laten gaan... maar dan anders.. wat mij gelijk herinnerd aan iets.. tijd geleden zag ik een filmpje ik weet niet of ik het hier vandaan had of ergens anders op tv ofzo. daar vertelde ze dat ze met een nieuwe techniek bezig waren Low Collour Dept ofzoiets(kan ook een andere naam hebben gehad) een man in dat filmpje vertelde dat ze daarmee een film kunnen laten zien met beelden die hele lage kleuren bevatten zodat je het me je ogen niet kan waarnemen maar je onderbewustzijnde het wel oppikt.. dus als het waren kunnen ze een film in een film laten zien zonder dat je het door hebt. Volgens mij vertelde hij dat ze dat in die nieuwe Star wars film zouden toepassen maar weet het niet meer zeker.., zal wel omdat die film veel beelden van hoge helderheid en snelle actie bevat. Weet jij hier iets van toevallig of wel eens van gehoord?
het is inderdaad een fascinerend idee: een film in een film samen tegelijk laten lopen, dus ingeblend, supergeimposed, kleuren in elkaar gemend. en de vraag is dan welke van de twee - of meerdere - films de kijker waarneemt, oppikt. tot nu toe ben ik nog niet zo'n film tegengekomen. wat wel veel meer voorkomt is: twee films in één film, maar dan zijn ze steeds gescheiden door editing, montage, insert. eraserhead, un chien andalou, shades of hades, seven pounds zijn hier voorbeelden van. maar synchroon geimposeerd zonder insertcuts nog nooit gezien.
interessant is ook twee qua tijdspassering tegengestelde verhaalverloop lijnen in beeld gebracht, waarbij een hele scene eigenlijk één insert is: irreversible, de film waar dana de zaal uitliep omdat ze niet tegen die verkrachtingsscene kon. die was notabene niet echt, maar geacteerd.
eva.Ik weet ook niet of ze het al toepassen in films, maar dat je het niet tegenkomt is logisch als je weet hoe het in elkaar zit, de 2e film die ze erin verwerken word met zulke lagen kleuren vertoond dat het niet opvalt..omdat het met het blote oog niet waar te nemen is..pas als je met speciale aparatuur de film gaat analyseren, dat is wat die man vertelde. K google nog wel wat kijken of ik er nog iets over kan vinden. u bent een onderzoeker, een jonge onderzoeker. u werkt bij:NOVA INVESTIGATIONS - VOORAL OF Ueva.
|
| wo jan 28, 2009 23:33 |
|
 |
|
eva surga
|
Lord Hema schreef: nova schreef: Nog even dit.
De verhalen van Christelijke religies over de ''eindtijd'' en de GF verhalen (gelactische federatie). Het valt mij op dat deze gepredikte verhalen erg op elkaar lijken.
Veel christelijke gemeenschappen prediken over de eintijd dat er uitvolkorenen zullen zijn(nogal egoistisch gedachte) die na een tijd van oorlog rampen etc. zijn uitgekozen door god om naar de hemel te gaan... de rest zal in een hel achterblijven of zelfs naar de hel gaan en een pijnlijke dood ervaren, daarna komt jezus op aarde en breken er 1000 gouden jaren aan.
De GF(gelactische federatie) heeft een iets mildere aanpak hiervoor en zegt dat we veranderingen zullen meemaken het zal een moeilijke tijd worden(rampen etc)ook komen er lichtwezens het kwaad hier wegdrijven(jezus op zn paard) dan.. eerst was het de gehele mensheid maar dat is veranderd in een deel van de mensheid namelijk die het bewustzijns level aankunnen die deze wereld naar de 5e demensie brengt(uitvolkorenen) de rest van de mensheid die deze transformatie niet meemaken of aankunnen zullen nog een aantal keren moeten incarneren voordat zij ook zover zijn... zij blijven achter in 3d en aangezien ze het over een moeilijke tijd hebben voor dit gebeuren blijven de overgebleven mensen dus in een soort hel achter(zie hel bij het christelijke gedeelte) Degene die de transformatie hebben gemaakt ervaren de Liefde van 5d en het verruimde universeel bewustzijnde waar alles in harmonie is .... een soort hemel dus.
Als je goed naar deze verhalen kijkt lijken ze (volgens mijn inzien) nogal veel op elkaar... het verhaal van de GF is alleen in een nieuw jasje gestoken en heeft zich aangepast naar deze tijd (gemodernisseerde versie)..en/of omdat mensen die de verhalen in de bijbel/ of van priesters enz. niet meer interessant genoeg of die fase voorbij zijn een new and improved versie van bijna hetzelfde verhaal mee te geven, het is maar welke doelgroep je wil bereiken denk ik dan maar zo.
Wel slim gedaan... een oud verhaal in een nieuw jasje steken, hier en daar wat verbeteringen en het verschild wel wat van elkaar maar komt op uiteindelijk op hetzelfde neer.(t zelfde doel)
Codisch gezien zullen deze 2 verhalen vast wel van elkaar verschillen..maar kwa verhaal lijn is het een bijna gekopieerde en misschien verbeterde versie van een wat ouder verhaal, maar dat zal met wel meerdere verhalen het geval zijn... :glasses:
Nova. Ja, dat heb ik ook al meerdere keren gezegd. Helemaal mee eens dus. 
|
| wo jan 28, 2009 23:36 |
|
 |
|
eva surga
|
mijnheer moritoen schreef: nova schreef: Veel christelijke gemeenschappen prediken over de eintijd dat er uitvolkorenen zullen zijn die zijn er nu ook al hoor: 
|
| wo jan 28, 2009 23:37 |
|
 |
|
eva surga
|
|
| wo jan 28, 2009 23:38 |
|
 |
|